Edullista Nopeaa Ilmaiset toimitukset Yli 119 €
Hae:

Tervetuloa Kotitapetin asiakaspalveluun

Miten voimme auttaa?

Tilaaminen

YLEISTÄ

Koititapeti ilta tilaamiseen ei tarvita asiakastiliä tai salasanaa, mutta alle 18-vuotiaat tarvitsevat verkko-ostosten tekemiseen vanhemman tai huoltajan luvan. Hinnat ovat arvonlisäverollisia (25 %) eurohintoja.

Voit ostaa tuotteita helposti ja kätevästi suoraan verkkokaupastamme, ja saat ne toimitettuina postitse. Halutessasi voit myös valita tuotteille pikatoimituksen.

Toimituksen Norjaan, Ahvenanmaan ja muiden kuin EU-maista ei veloiteta Ruotsin arvonlisäveroa, mutta sinulle, asiakas on vastuussa kaikista kotimaan, ALV ja tullaus maksuja. Tarkistaa paikalliselta postiin tai tulliviranomaisen tarvittaessa.

TILAUSTYÖNÄ TEHTYVALOKUVATAPETIT

Kiinteistä aloituskustannuksistamme johtuen laskutamme tapettitilauksissa aina vähintään 3 m²:n koon, mutta myös pienempiä kokoja on mahdollista tilata. Kun määrität valokuvatapetin kokoa tilaushetkellä, suosittelemme, että lisäät haluamaasi korkeuteen ja leveyteen 3–5 cm:n suoja-alueen, jotta saat paremman lopputuloksen aikaan.

OMA KUVA

Jos haluat käyttää omaa kuvaa, lähetä se kohdassa ”OMA KUVA” ja täytä yhteydenottolomake. Kuvan perusteella lähetämme maksuttoman ehdotuksen tavallisesti yhden arkipäivän kuluessa. Saat myös yksityiskohtaiset tilaustiedot. Oman kuvan lähettäminen tässä vaiheessa ei velvoita ostamaan tuotetta.

Parhaiden tulosten saamiseksi painamme kuvan aina myös canvastaulun reunoille.

TILAAMINEN

Jos haluat tehdä tilauksen, seuraa tilausohjeita haluamasi tuotteen kohdalla ja valitse sitten ”LISÄÄ KORIIN”. Valitse toimitus- ja maksutapa kassalla.

Kun vastaanotamme tilauksesi, lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiosoitteeseesi.

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostilla toimitusvahvistuksen, joka sisältää paketin seurantatiedot.

Toimitusaika ja -kulut

Ruotsiin

Yli 699 Ruotsin kruunun tilaukset ilman toimituskuluja. Muutoin toimituskulut ovat 79 SEK sisältäen arvonlisäveron. Ei koske lavatoimituksia. Valokuvatapettien toimitusaika on 3-4 arkipäivää. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Valokuvatapeteille (ei kiinteät mitat). 

Yritystilaukset toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun toimitusosoitteeseen. Toimitusajat ja -kulut muihin maihin Yli 699 Ruotsin kruunun tilaukset ilman toimituskuluja. Muita tilauksia koskevat seuraavat toimituskulut:

Tanska: 190 DKK sis. alv.
Norja: 190 NOK sis. alv.
Suomi ja muut EU-maat: 19 € sis. alv.
Iso-Britannia: 17 GBP sis. alv.

Valokuvatapettien toimitusaika on tavallisesti 4–5 arkipäivää. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Yritystilaukset toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun toimitusosoitteeseen. Valokuvatapeteille (ei kiinteät mitat).

Pikatoimitusmaksu EU:hun, Norjaan ja Ahvenanmaalle:

Tanska: 438 DKK sis. alv.
Norja: 499 NOK sis. alv.
Ahvenanmaa: 54,59 € sis. alv.
EU: 43,22 € sis. alv.
Iso-Britannia: 39,50 GBP sis. alv.

Muut kuin EU-maat, Norja ja Ahvenanmaa

Toimituksiin EU:n ulkopuolisiin maihin, Norjaan ja Ahvenanmaalle sovelletaan yksikkötoimituskulua tilauksen koosta ja määrästä riippumatta. Toimitusmaksu on 106,69 USD. Ei koske lavatoimituksia.

Syrjäiset paikkakunnat

Toimitukset syrjäisille paikkakunnille saattavat viedä joitakin ylimääräisiä päiviä normaalin toimitusajan lisäksi.

Vakiotapettien toimitusaika

Myymme sekä ruotsalaisten että kansainvälisten tapettivalmistajien tapetteja. Siksi toimitusajat vaihtelevat. Tässä ovat toimitusaika-arviot: Toimitusaika, ruotsalaiset valmistajat: noin 4–7 arkipäivää (ellei muuta ilmoiteta). Toimitusaika, muunmaalaiset valmistajat: noin 2 viikkoa (ellei muuta ilmoiteta). Emme vastaa tilanteista, joissa tuote on loppunut toimittajalta tai tilanteista, joissa meidän hallintamme ulkopuolella olevat asiat pidentävät toimitusaikaa. Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian kertoaksemme vallitsevista olosuhteista. Toisinaan verkkokaupassa esiteltävät tuotteet voivat poistua toimittajiemme valikoimasta. Jos tilauksesi kohdalla käy näin, ilmoitamme siitä. Jos olet epävarma, ota yhteyttä meihin.

Huomaa:

Toimitettaessa Norjaan, Ahvenanmaalle ja muihin kuin EU-maihin, ei veloiteta Ruotsin arvonlisäveroa, vaan asiakas maksaa oman maansa mahdolliset verot, arvonlisäverot ja tullausmaksut. Tarkista maksut posti- ja tulliviranomaisilta.

Noutamattomat lähetykset

Mikäli tilausta ei noudeta, Kotitapetti veloittaa koko tilauksen arvon sekä muut noutamattoman tilauksen käsittelystä aiheutuvat kulut, kuten toimituskulut ja laskutuskulut, jotka kattavat Kotitapetin materiaali-, kuljetus- ja hallintokulut.

MAKSUTAVAT

LUOTTOKORTTI – VISA tai Master/Eurocard

Yhteistyökumppanimme on PayEx, Pohjoismaiden johtava verkkomaksupalveluiden tarjoaja. Yrityksen maksupalvelut täyttävät kaikki kansainväliset suojausvaatimukset.

LASKU – Klarna 14 päivän maksuehdolla

Yhdessä Klarnan kanssa tarjoamme turvallisen ja sujuvan maksupalvelun. Laskujen maksuehto on 14 päivää tilaushetkestä. Laskut toimitetaan postitse, ja ne maksetaan tilisiirrolla.

OSAMAKSU – Klarna Tili

Osamaksu Klarna Tilin avulla. Päätät itse kuukausierän koon – 50 SEK tai 1/24 kokonaissummasta. Voit maksaa jäljellä olevan summan koska tahansa. Jokaisesta ostoksesta veloitetaan käsittelymaksu (29 SEK).

PALAUTUSOIKEUS JA TUOTEVIRHEET

PALAUTUSOIKEUS

Tilaustyönä tehty tapeteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta, koska valmistamme jokaisen tuotteen mittatilaustyönä asiakkaan tilauksen mukaisesti.

TAKUU JA TUOTEVIRHEET

Toivomme jokaisen asiakkaamme olevan tyytyväinen ostokseensa. Tarjoamme kuitenkin tuotteillemme palautusoikeuden seuraavien sääntöjen puitteissa: Kotitapetti antaa kaikille tuotteille valmistusvirheet kattavan 1 vuoden takuun. Takuu ei kata kulumisesta, virheellisestä asennuksesta tai laiminlyönneistä aiheutuvia virheitä. Käytämme kuviemme valmistuksessa laadunvalvontamenettelyä sekä korkealaatuisia materiaaleja ja asianmukaisia tuotantotiloja. Varmistamme tuotteidemme virheettömyyden laatutarkistuksilla valmistusprosessin eri vaiheissa. Suosittelemme kuitenkin, että jokainen tuote tarkistetaan ennen asennusta valmistusvirheiden ja kuljetuksessa aiheutuneiden vahinkojen varalta.

Tämä on erityisen tärkeää tapettiemme kohdalla, sillä emme hyvitä uudelleentapetoinnista tai tapettien virheellisestä asennuksesta aiheutuvia kustannuksia. Suosittelemme myös, että asennuksessa käytetään kuitutapettiliimaa. Pyydä liiman valintaan tarvittaessa apua myymälästä. Emme voi taata tulosta käytettäessä muuta kuin kuitutapettiliimaa. On myös tärkeää ottaa huomioon, että kuvien ja valokuvien sävy, tummuus ja tarkkuus voivat näyttää erilaisilta eri valaistusolosuhteissa ja eri näytöillä. Valitettavasti emme voi ottaa valmistuksessa huomioon eroja asiakkaan näytöllä näkyvän kuvan ja valmiin tuotteen välillä, joten emme voi vastata tällaisista eroista.

REKLAMAATIOT JA PALAUTUKSET

Jos saat virheellisen tuotteen, lähetä meille osoitteeseen customerservice@familywallpaper.com. lyhyt kuvaus virheestä ja liitä mukaan oleelliset asiakirjat sekä valokuva virheestä. Vastaamme viestiisi yhden arkipäivän kuluessa ja lähetämme sinulle toimintaohjeita. Ota aina ensin yhteyttä Kotitapetti in asiakaspalveluun ennen minkään tuotteen palauttamista. Jos tuotteessa on valmistusvirhe tai se on vahingoittunut kuljetuksessa, saat uuden tuotteen maksutta.

Tuotteen valmistusvirheestä täytyy tehdä ilmoitus kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatio täytyy lähettää kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Ostajalla on todistustaakka, jos hän reklamoi valmistusvirheestä takuuajan päätyttyä.

MUUTA

Hyvän lopputuloksen varmistamiseksi on tärkeää noudattaa tuotteen mukana toimitettavia asennusohjeita. Kuitutapetin asentamista pidetään helppona, mutta suosittelemme ammattimaisen asennuspalvelun käyttöä tarvittaessa. Emme vastaa tuotteitamme ja palveluitamme koskevien tietojen mahdollisista kirjoitusvirheistä tai virheellisistä tiedoista. Sivustomme kuvat ovat havainnollisia, emmekä voi taata, että kuvat vastaavat täsmälleen valmiin tuotteen ulkoasua tai ominaisuuksia.

Tuotetiedot

Tuotetiedot – valokuvatapetit

Valokuvatapettimme materiaalit ja painatus ovat laadukkaat. Meillä on laaja valikoima, jota voidaan tilata mittatilaustyönä juuri sinun seinällesi sopivaksi. Suosittelemme, että räätälöityihin valokuvatapetteihin lisätään 3–5 cm leveyteen ja korkeuteen, jotta asennukseen jää hieman varaa. Materiaaleja on kahta eri tyyppiä:

Valokuvatapetit (vakiomitat)

Vakiotapettimme ovat taattua laatua ja hintansa arvoisia blueback-tapetteja. Liisteri levitetään suoraan vuotiin ja tapettivuodat asennetaan reunat vastakkain. Tapetti on helppo asentaa, mutta voit myös hankkia ammattilaisen tapetoimaan. Kaikkien lähetystemme mukana tulee aina asennusohjeet.

Valokuvatapetit (vakiomitat premium sekä mittatilaus)

Premium-tapettimme ja mittatilaustapettimme ovat erittäin laadukkaita ja kestäviä kuitutapetteja. Liisteri (kuituliisteri) levitetään suoraan seinään ja tapettivuodat asennetaan reunat vastakkain. Tapetti on helppo asentaa, mutta voit myös hankkia ammattilaisen tapetoimaan. Mittatilaustapetin paloluokka on DIN EN 13501-1; C-s1,d0 http://www.vttexpertservices.fi/Pages/rakennusmateriaalien_rakennustuotteiden_paloluokitus_SFS-EN_13501-1-A1.aspx

Valokuvatapetti omasta kuvasta

Kotitapetti hyväksyy seuraavat tiedostomuodot: JPG, PNG ja TIFF. Kuvan resoluution on oltava suuri, ja sen on oltava oikean suuntainen (pysty- tai vaakakuva). Suositusresoluutio on 1 pikseli/mm. Esimerkki: Kun haluttu tapetin koko on 2 000 x 2 200 mm, kuvan tulee olla 2 000 x 2 200 pikseliä. Jos kuvatiedosto on suurempi kuin 25 Mt, ota yhteyttä: customerservice@familywallpapers.com Omaa kuvaa käytettäessä asiakas vastaa siitä, että hänellä on oikeus käyttää kuvia. Meillä on oikeus kieltäytyä valmistamasta kuvia, jotka meidän mielestämme ovat sopimattomia tai epäeettisiä. Kotitapetin valikoimiin kuuluvia kuvia ei saa kopioida eikä käyttää kaupallisiin tarkoituksiin ilman Kotitapetin kirjallista lupaa.

Tietoja meistä

Kotitapetti on ruotsalainen verkkokauppa, joka myy tapetteja sekä koteihin että yrityksille. Haluamme tarjota innostavia valokuvatapetteja, joista nauttivat niin aikuiset kuin lapsetkin. Verkkosivujemme kautta voit tilata mittatilaustyönä seinällesi täydellisesti sopivan tapetin tai valita kokoelmastamme tuotteen, jolla on kiinteät mitat. Olemme lajitelleet kuvat huolellisesti eri luokkiin, joista löydät helposti juuri sopivan kuvan seinällesi.

Nyt voit valita ja tilata haluamasi tapetin rauhassa kotoasi käsin – et joudu enää käyttämään lauantaipäivääsi toivottamalta tuntuvaan sopivan tapetin etsimiseen loputtomista näytekansioista. Tiesitkö, että tuotevalikoimaamme kuuluu yli 21 miljoonaa valokuvatapettia? Valikoimamme on maailman laajimpia. Koska toimimme kokonaan verkossa, meillä ei ole kalliita kivijalkaliikkeitä, joten voimme tarjota laadukkaita tapetteja edulliseen hintaan.

Yhteystiedot

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun englanniksi tai ruotsiksi. Soita meille tai lähetä sähköpostia, jos sinulla on kysyttävää.

Maanantaista - Perjantaisin: 14.00 - 16.00 GMT+1

Sähköposti: customerservice@familywallpapers.com
Puhelin: + 46 (0)8 26 11 11

Contact sales

Maanantaista -Perjantaisin: 08.30 - 17.00
Puhelin: + 46 (0)72 573 3669
Sähköposti: customerservice@familywallpapers.com 

JURIDINEN EDUSTAJA

LN Färg och Tapetbutik AB
ALV-tunnus: SE556930672201
Org nr: 556930-6722

Käyntiosoite / Reklamaatio-osoite

LN färg och tapetbutik AB
Fågelsångsvägen 7B
186 42 Vallentuna
SVERIGE / RUOTSI

Jos haluat soittaa meille

+46 (0)8 - 26 11 11

Maanantai – Perjantai 14.00 - 16.00 GMT+1

PS. Jos asia koskee tilausta, liitä mukaan tilausnumero DS.

Kysymyksiä ja vastauksia (Q&A)

Mitä materiaaleja fototapeteissa käytetään?

Meidän fototapettimme on painettu kuitukankaalle, jota kutsutaan myös easy-up- tai quick-up-tapeteiksi.

 

Miten voin asentaa fototapettini?

Liimaamalla seinään ja asettamalla tapettien reunat (koskee kaikkia kuitukangastapetteja). Tapetin mukana tulee yksityiskohtaiset asennusohjeet ja voit lukea lisää tapetoinnista tapettioppaastamme.

 

Tuleeko tapetin mukana liimaa? Millaista liimaa pitäisi käyttää?

Voit ostaa liimaa ja myös tapettejamme yhdessä kaiken tapettien asentamiseen tarvitsemasi kanssa. Tapettisetin lisäät kassalla. Huolehdimme siitä, että löydät oikean liiman ja oikean tuotteen, minkä tapetin sitten tilaatkin. Voit lukea lisää tapettiseteistämme täällä.

 

Miten kiiltävä pinta on?

Fototapettien pinta ei ole yhtä himmeä kuin vakiotapeteissa, koska painotekniikka on erilainen, mutta pinta on himmeämpi kuin juliste. Olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ja tilaamaan näytteen - se on ilmainen. Älä unohda antaa meille osoittettasi, jotta tiedämme mihin lähettää näytteen!

 

Kuinka leveitä arkit ovat?

Asiakaskohtaisesti valokuvatapettien painoleveys on tyypillisesti 45 senttimetriä.

 

Haluan hyvin pitkää ja kapeaa tapettia - voidaanko sitä painaa leveyden puolesta?

Kyllä, jos lyhyt sivu ei ole pidempi reunaleveys, se käy hyvin. Kirjoita siitä viesti kassalla tilattaessa.

 

Voinko saada kuvan peilikuvana tai mustavalkoisena?

Kyllä, se ei maksa mitään. Kirjoita ”peilikuva” tai ”mustavalkoinen” viestiruutuun tilatessa.

 

Haluan maalata lähellä olevan seinän jollakin tapetin väreistä. Voinko saada NCS-koodin, jotta tiedän mitä väriä minun pitäisi ostaa?

Meillä ei nykyisellään ole mitään työkaluja muuntaa digitaalisia värikoodeja ja painomustekoodeja NCS-muotoon. Maalikauppias voi kehittää NCS-koodin näytteestä. Jos et halua ottaa koko Tapettia maalikauppaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi ylimääräisen näytepalan tapetista, jonka värejä haluat sovittaa maaliin.

 

Haluan tehdä valokuvatapetin omasta kuvasta - kuinka suuri sen pitäisi olla?

Pienin kuva-ala, jonka olemme tavanneet sanoa, on 0,8 pikseliä millimetriä kohti tapetissa. Jos haluat 3 metriä leveän tapetin, täytyy kuvan olla vähintään 2400 pikseliä leveä. Huomaa, että se ei ole vain resoluutio, joka ratkaisee, tuleeko kuvasta hyvä! Kohina ja väri myös vaikuttavat tuloksiin. Olet erittäin tervetullut sähköpostitse lähettämään kuvan asiakaspalveluun ja saat pian vastauksemme. Tarkistamme kaikkien kuvien laadun ennen painamista varmistaaksemme hyvän lopputuloksen.

 

Voinko tilata fototapetin, joka on suurempi kuin 600 x 400 cm?

Kyllä. Syynä siihen, että meillä on mitat, on, että kaikki kuvat eivät pysy koossa niin suurella tapetilla. Haluatpa sitten leveämmän tai korkeamman tapetin, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme sinua löytämään kuvan, joka pysyy koossa!

 

Seinässäni on viistokatto tai muutoin epäsäännöllisen muotoinen. Miten tilaan?

Voit tilata kuten tavallista, mitat ovat seinän suurin leveys x maksimikorkeus ja sitten leikataan tapetti seinään sopivaksi. Ota mieluusti yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat leikkausmerkit tapettiin, anna luonnoskuva, miten aihe sopisi seinään tai jos haluat parannella aihetta sopivammaksi, jotta se sopisi paremmin seinän muotoon.

 

Haluan muuttaa jotakin kuvassa, maksaako se?

Kuvaeditoinnista, kuten muuttamalla värejä, poistamalla tai siirtämällä kohteita kuvissa, joissa aihe on taustalla, otamme korvausta 200 kruunua per alkava 20 minuuttia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kirjoita mitä haluat muuttaa, niin lähetämme kustannusarvion. Saat tietysti hyväksyä valmiin kuvan ennen painamista.

Kaikki kuvat ovat tilattavissa peilikuvina tai mustavalkoisina ilman lisämaksua.

 

Voitteko painaa minkä tahansa kuvan?

Kyllä. Niin kauan kuin kuvanlaatu on hyvä ja aihe ei ole loukkaava, painamme sen. Jos toteamme, että kuva ei ole tarpeeksi laadukas, tullakseen hyväksi haluamissasi mitoissa, voimme silti painaa, jos haluat ja hyväksyt, että emme voi taata laatua.

 

Värit valokuvatapetissani / posterissani / Canvastaulussani eivät näytä siltä kuin odotin.

Värit painatteessa eivät näytä aivan samalta kuin värit näytöllä. Erilaiset näytötkään eivät näytä värejä samalla tavoin. Ero on hyvin pieni, joten jos uskot, että se on painatusvirhe, olet tervetullut sähköpostitse lähettämään kuvia tuotteesta asiakaspalveluumme, niin teemme asiasta arvion. Aivan varmasti tulet olemaan tyytyväinen tapettiisi!

 

Voinko tilata tapettinäytteen?

Kyllä! Kerro asiakaspalveluumme mistä tapetista haluat näytteen ja mihin se lähetetään. Toimitusaika vaihtelee riippuen tavaramerkistä, joten ilmoita myös, jos tarvitset sen tiettynä päivänä. Näyte on ilmainen.

 

 

Haluan tapetin, joka on loppunut varastosta - onko teillä yhtään jäljellä sitä?

Meillä ei ole omaa varastoa, vaan tilaamme suoraan toimittajilta. Jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme, mistä tapetista on kyse, pyydämme toimittajaa selvittämään, onko heillä joku rulla jäljellä.

 

Etsin jotakin tiettyä tapettia, mutta minulla ei ole tuotenumeroa, tai tapettia tietyllä kuviolla / aiheella. Voitteko auttaa minua löytämään sen?

Itsestään selvää! Jos sinulla on kuva tapetista, mutta ei nimeä tai numeroa voit lähettää sähköpostissa kuvan meille, niin teemme parhaamme löytääksemme sen sinulle. Jos etsit tiettyä kuviota tai aihetta, voit ottaa yhteyttä meihin, niin annamme ehdotuksia valikoimastamme (koskee kaikkia tuotteitamme).

 

Voinko tilata tapetin tietyllä tuote-eränumerolla?

Eränumero, painonumero tai sarjanumero osoittaa, millaisella väriyhdistelmällä tapetti painettiin. Jos ostat tapettia ja sitten tarvitset täydennykseksi lisärullan jonkin ajan kuluttua, sitä ei todennäköisesti enää löydy samalla eränumerolla. Uusi tapettirulla voi siten vaihdella väriltään verrattuna vanhaan. Suosittelemme, että ostat ylimääräisen rullan, siltä varalta, että jokin arkki on korvattava tulevaisuudessa.

Jos haluat tapetin tietyllä eränumerolla, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin kysymme toimittajalta, onko rullia vielä jäljellä. Voit myös kirjoittaa viestiin eränumeron, josta haluat tehdä tilauksen. Jos sellaista ei löydy, otamme yhteyttä sinuun.

 

Värit ja pinta tapetissa ei täytä odotuksiani.

Teemme kovasti työtä, jotta kaikki kuvat ja värin kuvaukset tapeteistamme olisivat oikeita, mutta tekstuurit ja vaihtelut metalliväreissä eivät ole aina selvästi näkyvissä kuvissa. Jos et ole varma, miltä tapetti näyttää, suosittelemme tilaamaan näytteen ennen kuin teet ostoksen. Tämä on viisasta erityisesti, jos aiot ostaa monta rullaa. Näyte ei maksa mitään.

 

Voinko tilata Canvastaulun suuremmassa koossa kuin onnistuu sivustollanne?

Kyllä! Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun koskien mittoja ja kehyspaksuutta, joita haluat ja palaamme asiaan hintatietojen kanssa.

 

Miten pitkä on toimitusaika?

Normaali toimitusaika tuotteillemme on, alkaen tilauspäivää seuraavasta päivästä:

 

Fototapetit mittatilaustyönä: 4-7 arkipäivää

Fototapetit, Kiinteät mitat: noin 2 viikkoa

Canvastaulut 5-7 arkipäivää

Julisteet ja kehystetyt taulut: noin 2 viikkoa

Tapettirullat: 5-9 arkipäivää ruotsalaisille tavaramerkeille. Ei-ruotsalaisten tuotemerkkien vakiotapeteille ja samoin paneelitapeteille merkitty toimitusaika on jopa 3 viikkoa.

 

Halutessasi olla varma, että saat tilauksen tietyn ajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteesi kera ja kerro minkä tuotteen haluat tilata, niin palaamme asiaan toimitusajan selvitettyämme.

 

 

Voinko tilata pikatoimituksena?

Useimmat tuotteet voi tilata pikatoimituksena. Saatavuus ja kustannukset vaihtelevat tuotteittain sekä toimitustavasta. Jos tarvitset tuotteen nopeammin kuin määritetty normaali toimitusaika, ota yhteyttä asiakaspalveluun siitä, minkä tuotteen haluat tilata, minkä toimitustavan ja -päivän valitset, niin palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti.

 

 

Miten pakettini toimitetaan?

Suomeen lähetämme DHL: län/Postin tai UPS: n välityksellä ja paketit toimitetaan antamaasi toimitusosoitteeseen.

 

 

Haluan palauttaa lähetyksen, kuinka se tapahtuu?

Fototapetit, canvastaulut ja julisteet ovat erikoistilaustuotteita ja niillä ei ole peruutusoikeutta.

 

Tapettirullien palauttamista koskien, lue lisää palautuskäytännöistämme otsakkeella Palautusoikeus ja tuotevirheet.

 

Kuinka teen reklamaation?

Ota selvä kuva vahingosta tai virheellisyydestä yhdessä pakkauksen etiketin kanssa ja postita asiakaspalveluumme. Me sitten maksamme joko rahasi takaisin tai lähetämme uuden tuotteen asiakkaalle ilman lisämaksua yhteisymmärrykseen päästyämme.

 

En löydä omaa kysymystäni täältä!

Mitä se onkin missä haluat apua, voimme asiakaspalvelussamme varmasti löytää ratkaisun. 
Lähetä meille sähköpostia ja me vastaamme, yleensä arkipäivinä vuorokauden sisällä, tai soita +46-26 11 11, arkipäivinä ruotsin aikaa UTC +1, klo 14.00 ja klo 16.00. 

 

 

Our integrity and data policy

 
Starting May 25th 2018, there is a new EU directive, GDPR (General Data Protection Rule) regarding the demands for storing and processing  personal data such as names and contact information.
 
At Familywallpapers.com (including Familietapeter.no, Kotitapetti.fi, and Familietapeter.dk), we work to always ensure that your personal data and integrity is safely protected when using our web platforms. Below, we describe how your personal data is treated and protected, your rights, and how to exercise them. If you have any questions you are welcome to contact us for more information – you will find the contact information at the bottom of this letter. Our complete integrity and data policy can be found under the customer service section of our website and is also linked here.  
.
 
Who is responsible for the personal data we collect?
LN Färg och tapetbutik AB (based in Sweden) is as Personal Data Controller responsible for any personal data given to us though shopping on our website or other contact with us.
Mailing address: Box 7242, 18713 Täby, Sweden.
Visiting address: Fågelsångsvägen 7B, 186 42 Vallentuna, Sweden.
 
 
How do we use your personal data?
We will be using your personal data for the following purposes:

  • Processing orders and customer service claims
  • Marketing our products and providing special deals (always with the easily accessible option to not receive further mailings from us)
  • Sending personal product recommendations or invites to participate in competitions and events
  • To further develop our company services
  • To prevent or stop any misuse of our company services, or aid in legal investigations per request, as we are by law required to do

 
We will save your data as long as we by law are required to or as long as we have the need to. After that, your personal data will be deleted from our records. By using the products and services of L N Färg och Tapetbutik AB, you consent to our integrity and personal data policy and our processing of your personal data. This includes consenting to the use of digital communication such as e-mail to share information with you.
 
What kinds of personal data do we collect?
We save the personal data that you share with us when placing an order on our website, or subscribe to our newsletter. The personal data that you share with us can include contact information such as your e-mail address. Date of birth, social security numbers and payment information such as credit card details are not handled by us, but by external parties like Klarna, Dibs or PayEx for maximum IT-security and your safety as our customer.
We have the right and aim to save purchasing information and personal data for as long as we judge it to be reasonable in order to ensure the batch number, image id and measurements for possible repeat or complementing future orders, as well as for direct marketing. You can at any time remove your consent for direct marketing by unsubscribing from our newsletter or contacting us in another way.
 
 
Which are your rights?
You have the right to at any time ask us to share with you what personal data of you we have on our records. If your data is incorrect, incomplete or irrelevant, you can request to have them corrected or erased permanently. You can at any time withdraw your consent to allow us using your personal data  for marketing purposes by unsubscribing to our newsletter. You can also contact us by post, e-mail or call us.
 
Who besides us could have access to your personal data?
For us to be able to supply products and services as is our responsibilities to you as our customer, we share your data with so called Personal Data Assistents. This refers to our suppliers in production, shipping, marketing, IT-services and payment services. This only applies to the purposes for which we have originally collected the data and only with companies that leave sufficient gurantees regarding the safety and privacy in processing of personal data. We never sell or share your personal data to a third party for marketing purposes.
 
How do we protect your personal data?
The personal data we handle is protected by selected IT suppliers and their security systems as well as our internal IT system and routines surrounding the processing of personal data.
 
Do you wish to unsubscribe to our newsletter?
You can unsubscribe by contacting customerservice@familywallpapers.com or clicking the link to unsubscribe that is always at the bottom of newsletters you receive.
If you have any questions, you are welcome to contact us.
 
Do you wish to read our integrity and personal data policy in its entirety?
 
Read more

KOTITAPETTI – VALOKUVATAPETIT KOKO PERHEELLE

Tapetteja ja seinäkoristeita kukkaroon katsomatta Sisustaminen on nyt hauskempaa kuin koskaan. Tapetti- ja huonekalutarjonta on uskomattoman monipuolista, joten kaikki voivat löytää oman tyylinsä ja loihtia upeita sisustuksia kotiin sekä julkisiin tiloihin. Familjetapeter-verkkokaupan omistaa LN Färg & Tapetbutik AB, ja sen tavoitteena on ollut heti aloitusvuodesta 2013 lähtien tarjota laadukkaita tapetteja, valokuvatapetteja ja muita seinäkoristeita erittäin edullisesti. Mielestämme kaikilla pitää olla kukkaroon katsomatta oikeus luoda unelmiensa koti. Hyödynnä Ruotsin laajimpiin kuuluvaa tapetti-, valokuvatapetti- ja seinäkoristevalikoimaa ja aloita unelmakotisi sisustaminen jo tänään!