Kaikille perheenjäsenille
Hintatakuu
Ilmainen toimitus
Kotiintoimitus

Maksaa

Pidätämme oikeuden korvata vialliset tuotteet vastaavilla tuotteilla, jos samanlaisia tuotteita ei ole saatavilla. Hyvitämme aina palautettujen tuotteiden päivähinnan tai laskutetun hinnan, mikäli se on alhaisempi.

Mitä palautus maksaa?

Palautuskulu on 20 euroa.

Kuinka nopeasti hyvitys käsitellään?

Vastaanotettuamme palautuksen hyvityksen käsittely voi kestää jopa 10 arkipäivää.

Takuu ja reklamaatio

Kotitapetti myöntää kaikille tuotteille 1 vuoden takuun, joka kattaa tuotteen alkuperäiset valmistusviat. Takuu ei kata kulumista eikä virheellisestä asennuksesta tai huolimattomuudesta johtuvia vikoja.
Suosittelemme, että tarkistat tuotteet aina ennen asennusta valmistusvirheiden tai kuljetuksen aikana tapahtuneiden vaurioiden varalta. Tämä on erityisen tärkeää, koska emme korvaa ylimääräisiä kustannuksia, kuten esimerkiksi uuden tapetin tilaus- tai asennuskustannuksia.

Parhaan lopputuloksen varmistamiseksi on tärkeää, että noudatat mukana tulevia asennusohjeita. Vaikka tapettimme on helppo asentaa, suosittelemme, että pyydät tarvittaessa ammattilaisen apua.
Pidätämme oikeuden paino- ja tuotetietovirheisiin kaikissa valikoimamme tuotteissa ja palveluissa. Lisäksi tuotekuvat voivat poiketa todellisista riippuen esimerkiksi valaistuksesta.
Kuluttajasuojalain mukaan yksityishenkilöillä on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteen takuusta riippumatta. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa vian havaitsemisesta. Jos reklamaatio tehdään takuuajan päättymisen jälkeen, ostajan on todistettava, että vika oli olemassa jo toimitushetkellä